Αποτελέσματα της έρευνας για τις θερινές εκπτώσεις

Αποτελέσματα της έρευνας για τις θερινές εκπτώσεις

Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς πραγματοποίησε έρευνα για την πορεία της αγοράς την καλοκαιρινή εκπτωτική περίοδο . Το δείγμα αφορούσε πειραϊκές επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου  ένδυσης – υπόδησης – αξεσουάρ, ειδών δώρων, οικιακού εξοπλισμού και ηλεκτρονικών ειδών.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η κίνηση στην πειραϊκή αγορά κινήθηκε σε ικανοποιητικούς ρυθμούς, σε σχέση με το προηγούμενο χρόνο, σίγουρα όμως αρκετά χαμηλότερα από το 2019, το τελευταίο έτος κανονικότητας.

Πιο αναλυτικά, το 26,15% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι κινήθηκαν καλύτερα σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.  Σύμφωνα με την άποψη της πλειονότητας των επιχειρηματιών (36%), για το ποια ήταν η καλύτερη περίοδος των θερινών εκπτώσεων από άποψη αγοραστικής κίνησης, ήταν η πρώτη περίοδος της εκπτωτικής περιόδου, δηλαδή από  5 έως 18/7  καθώς οι επιδόσεις των πρώτων εβδομάδων, σε σχέση με τη συνολικότερη εικόνα της εκπτωτικής περιόδου, είναι αρκετά καλύτερες, διαφοροποίηση που οφείλεται στην καλύτερη ψυχολογία των καταναλωτών, αλλά και στη δυναμική των εκπτώσεων που κυμάνθηκαν από την αρχή σε πολύ μεγάλα ποσοστά.

Το 19% των επιχειρηματιών που άνοιξαν το κατάστημά τους την Κυριακή 11 Ιουλίου, πιστεύει ότι η λειτουργία του καταστήματος επηρέασε αρνητικά τον τζίρο τους, το 8% δήλωσε ότι κινήθηκε όπως την περσινή εκπτωτική περίοδο και μόλις το 2% δηλώνει ότι συνέτεινε θετικά.

Ενδιαφέροντα είναι τα αποτελέσματα της έρευνας σχετικά με την κατάταξη των καταναλωτών, όπου το 63,8%  χαρακτηρίζει τους καταναλωτές αρκετά συγκρατημένους στις αγορές τους λόγω πανδημίας, ποσοστό της τάξης του  30,76% πιστεύει ότι διατηρούν την ψυχραιμία τους και συνεχίζουν και το 4,62% θεωρεί ότι ψωνίζουν ελεύθερα χωρίς περιορισμούς.

Τέλος, το 52,31 % του δείγματος δήλωσε πως διαθέτει e shop,  έστω και αν τρεις στις τέσσερις επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν τζίρο μεγαλύτερο του 10% του συνολικού.  Τα νούμερα αυτά έρχονται να δικαιώσουν τον διαρκή αγώνα του εμπορικού συλλόγου Πειραιώς για την ψηφιακή μετάβαση των επιχειρήσεων, αποδεικνύοντας ότι το ψηφιακό κανάλι ήρθε και θα μείνει.

menu
menu